ارجوكم ساعدونى بخصوص السمان
النتائج 1 إلى 2 من 2

الموضوع: ارجوكم ساعدونى بخصوص السمان

المهنة
    طالب جامعى

demand ارجوكم ساعدونى بخصوص السمان

انا عندى 20 سنة طالب جامعى ومجالى الكمبيوتر والانترنت وعندى شبكات نت وماليش فى السمان خالص بس قريت عنة فى منتديات كتير وعرفت انوة بيكسب ودا طبعا الهدف من اى مشروع وانا عندى شقة 100 متر فاضية حبيت استغلها فى مشروع السمان بس خايف من حاجات كتير فى التسمين الكتكوت وهو صغير بيكون معرض للموت بسبب الحر او البرودة حد يساعدنى وعلى فكرة انا هبدء بتربية ارضية على قد فلوسى وكمان نفسى ابدء بالف كتكوت بس فى كتير بيقولوا الحد الادنى 3000 كتكوت نفسى ابدء بالف عشان ماخسرش كتير لانى شبه معدوم فى الخبرة لان كل المعلومات فى تربية السمان خدتها من المنتديات وفى حاجات موش فاهمها كتير على العموم دا ايميلى stifano_2010eg[at]yahoo.com
    اكسبوا فيا ثواب وانا هبدء المشروع حتى لو هخسر لانى عندى طموح يكونلى مشروع كبير
    وبالنسبة للتسويق بردوا خايف عشان لو السمان فضل عندى اكتر من ايام الدورة هخسر

مواضيع مشابهة:
    التعديل الأخير تم بواسطة احمد غريب ; 05-06-2011 الساعة 07:45 PM

2.    روابط المنتدى

المهنة
    مهندس زراعى

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة احمد غريب مشاهدة المشاركة
    انا عندى 20 سنة طالب جامعى ومجالى الكمبيوتر والانترنت وعندى شبكات نت وماليش فى السمان خالص بس قريت عنة فى منتديات كتير وعرفت انوة بيكسب ودا طبعا الهدف من اى مشروع وانا عندى شقة 100 متر فاضية حبيت استغلها فى مشروع السمان بس خايف من حاجات كتير فى التسمين الكتكوت وهو صغير بيكون معرض للموت بسبب الحر او البرودة حد يساعدنى وعلى فكرة انا هبدء بتربية ارضية على قد فلوسى وكمان نفسى ابدء بالف كتكوت بس فى كتير بيقولوا الحد الادنى 3000 كتكوت نفسى ابدء بالف عشان ماخسرش كتير لانى شبه معدوم فى الخبرة لان كل المعلومات فى تربية السمان خدتها من المنتديات وفى حاجات موش فاهمها كتير على العموم دا ايميلى stifano_2010eg[at]yahoo.com
    اكسبوا فيا ثواب وانا هبدء المشروع حتى لو هخسر لانى عندى طموح يكونلى مشروع كبير
    وبالنسبة للتسويق بردوا خايف عشان لو السمان فضل عندى اكتر من ايام الدورة هخسر

اخى العزيز

لو محتاج اى معلومات او تحتاج الخبرة
    mohands.yasser[at]yahoo.com

عرب جروب لتجارة معدات ومستلزمات الدواجن
    https://www.facebook.com/ArabGruob4Trade/